How could I stand here with you, and not be moved by you?

'cos it's you and me, and all other people with nothing to loose.

Idag var mitt horoskop någorlunda positivt, och tur var nog det
för det har varit en lång, hård dag.
Bakfyllan igår var förvisso ännu värre, och jag har slutat äta kött.
Iallafall for now, det vänder sig i magen vid tanken på lördagens kebab.

Morgonen inleddes efter en sömnlös natt med pannkakor, allt för att konstatera att mat fortfarande var äckligt.
Alltså var jag så illa tvungen att spetsa till det hela med en chokladboll och te. Det kändes bättre.
Mot Max i blåsten, med termobyxor och 3 jackor.
Sjukanmälningar och myteri gjorde att vi fick jobba underbemannade idag, igen.
Tur att man får motion iallafall.
- Och att Christoffer fortfarande kallar mig för Thore-brand, trots att jag nästintill bölar efter att ha fått en soptunna över mig och värsta lårkakan. Thanks :P

Dock nådde jag insikt i fredags.. Fastän jag påverkar, gör jag det i fel riktning.
Jag får be om ursäkt för min framfusighet - men inte för att jag ville väl.
Tydligen måste jag intalat mig något helvrickat. Well, I'm leaving you the ball, som man brukar säga, och det känns bra :)

I övrigt var fredagen rolig som vanligt, jag fick min grabbkväll och en svängom på dansgolvet :)
Dessutom undvek jag att ringa pinsamma fyllesamtal.
Jag blev laxxad istället. Haha. Som jag skrattade åt det när jag vaknade igen och skulle duscha.
Jag har alltså fortfarande en röd lax på min vad, och texten LAX pryder mitt numera stickiga ben.
DET är sjukt, såå sjukt, men ack vad barnsligt jag skrattar åt det varje gång jag påminns om det.


Imorgon blir det solning och träning som vanligt, ska glida runt i min myströja och leggings,
sen får vi se om det blir någon fika. :)
Tills dess lyssnar jag på Lifehouse, tar en dusch och tittar på månen.


image241
- Eeåh.

Kommentarer
Postat av: Maria

Öl, pepparkaksdeg & Lifehouse. It's a date om 3 22 dagar ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback