just waiting for the snow :)

igår handlade jag hem 6 liter julmust,
imorse luktade det lussebullar på 7-eleven och det är inte längre en konstform att blåsa rökmoln
i morgondimman.
Det är vinter.. och jag väntar på snön.
Då väntas snökrig och barnsinne, något som alla borde unna sig såhär års.

image236

Just nu sitter man åter igen på Wayne's och knackar dator.
Har redan avverkat några sms under dagen, och snart väntar ännu ett för att kolla så du verkligen överlevt.
Morgonen spenderades på gymmet - alltså kan jag inte röra mig nu.
Dog på vägen upp till matsalen efter dagens enda lektion.. jag förstod dock nästan matten idag,
så jag är inte helt lost.
Kanske behöver jag inte hoppa av trotsallt? :)

Still lookin for a JOB också. Det får bli dagens sysselsättning.
Lön idag, 6600 för 100 timmar. Det borde räcka med den förklaringen.

Dagen är dock inte slut ännu, pappis kommer till skolan för handledarkursen vid 17,
sen ska minsann jag ta itu med mitt körkort ;D
Dock betyder det hela att skoldagen kommer vara i 12 timmar för mig :/
Får bli mycket kaffe och julmust ;)


Nu blir det lite aktiekunskapsskrivande tror jag, så Gustav inte halshugger mig i helgen. Yepp.

- jag tror att.. du är söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback