"Lycka till med dina äventyr"

jag väntar fortfarande - även om det känns lönlöst och jag ständigt får höra nya saker som tyder på att jag är en idiot.

alla vill vi ha lite respons ibland. iallafall något liknande.

festandet i fredags var totalt kaos som vanligt, men jag hade ändå roligt i mitt nya festande.
grabbarna var snälla som vanligt och vi snackade fotboll.
Att jag sedan råkade dra axeln ur led i ett försök att knuffa till Herman är ju en annan sak.
Att min jacka blev stulen på Steakhouse av några förvirrade fjortisar är en annan.
Att jag sedan också gick emellan ett slagsmål utanför knutpunkten, som resulterade i en
käftsmäll som inte kändes förrän igår, är också en annan sak.
Huvudsaken är att jag hade roligt, och lät dig sova ordentligt.

Idag har jag sett Happy feet och layoutat två recept iallafall.
Missade fotbollsfesten hos Kim igår, men det var kanske tur med tanke på resultatet :)
Istället blev det pizza med mamma och pappa och två halvkassa filmer.
Funderar på att se Shrek 3 nu också, för att göra något :)
Senare blir det såklart mer pluggande och mer väntan. Kanske får jag baka något också?
- Jag tänkte försöka hålla mig passiv nu iallafall, i min morgonrock.
Det känns som om jag sagt tillräckligt, men fortfarande för lite.


dagens joke;

image237

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback