Sug kuk ;D

image230

Idag har det varit foto och husesyn hos Suffelurkan - den gamle räven :)
Snackade lite gammalt och fnissade lite. Det var trevligt :)
Orkade dock inte gå ut..

Blev att åka hem och lyssna till mammas och pappas skrålande tillsammans med chef och hustru.
Dessutom kom deras son och skulle hämta dem, alltså blev det aktuellt att försöka para ihop oss två.
Idioter. Efter uttalanden som "Emma, du kommer gå hur långt som helst.." osv
ringde telefonen.
"Plötsligt händer det" - haha. 3 år senare liksom.
Jag som inte ens gillar överraskningar - mitt spontana liv behöver kanske en knuff i rätt riktning.
Två märkliga samtal på en kväll, en ganska trevlig överraskning.

Dock orkar jag inte leva det fullt ut idag heller. Att följa sitt hjärta har nog aldrig varit så mångafasetterat som nu.
Jag tackar nej till allt och alla - ändå grämer jag mig över att jag sitter ensam om kvällarna?
- Är jag idiot?

Nu får det bli sängen.. upp & jobba som vanligt imorgon.
Får se hur länge jag orkar med det.

"I just want to use your love tonight - I don't want to lose your love tonight"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback