Thank God it's friday!

Ett välanvänt uttryck som myntades, decades ago.
Idag smäller det likväl lika högt,
inga lektioner idag, solning och en timme på gymmet senare sitter jag nu
i datasalen och väntar ut krille.
Sedan blir det powernap och tillfixning i väntan på Herman och grabbsen,
och såklart Pillan :)

Sara fyller 20 idag, STORT grattis!

I övrigt är dagsläget lika med;
- Solbränna i röd ton
- Träningsvärk som fan
- Sömnbrist och tom blick
- Nykramad

Väskan är full av blöta träningskläder, cider och drinkbas,
Lotta godkände mer än väl mina recept och lovade att prova på ett redan ikväll :)
Får hoppas att hon reder ut det på egen hand och slipper ringa, som hon sa :p

Max, Christoffer och Johan ska kanske också ut ikväll :D kan bli skitskoj.
Fick dock inte klippa Berkis idag, han hade bokat tid hos frisören..
Rickard kan man nog alltid få klippa lite i, annars blir det den egna luggen som ryker, igen.

En makeover hade suttit fint nu, det är bara kroppen som trimmas.
Skulle färgat håret igår, men jag glömde bort det helt när jag satt och spexade med Photoshop.
Fick dock inte rätt på toningen av det hela, men det får jag fixa med ett filter.
Blev helt klart nöjd iallafall :) Det hade nog du också blivit.

Ser ut att bli en tripp till malmö också i nästa vecka :) fullt behövligt med lite omväxling.
Måste layouta några recept också, samt skriva klart redovisningen tills på måndag.
Kul att man jobbar 20 timmar ihelgen, dvs HELA dagarna och kommer ha noll tid för plugg.
Tur att pappa lovat hämta mig iallafall, så jag slipper köra moppe. Iallafall imorgon.

Nu ska jag pallra mig ner mot stan för att hitta något sassy att ta på mig.
Det är fredag och jag är på gott humör :)

JUNGFRUN

24/8-23/9

"Nu handlar det om sport och nöjen. Tempot blir högt och kvällen vild. Fredagen fylls av nya upplevelser".



image245

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback