torn on the platform

once more just before I'm leaving torn on the platform,
'cos I miss you - and I love you.

en dag av träningsvärk, gäspningar och frustration.
Malin delade min ångest, till synes. Vi hade iallafall varandra :)

Usch ja. Saknar Maria. Det hysteriska skrattandet åt absolut ingenting. Haha.
Dock har jag fått min dagliga dos av det ändå, i sällskap av Karl, Robin, oscar och såklart Kitty som stod
för skrattandet. haha.

Dagen fortsatte sedan med pizza - utan ost såklart - på bomb,
och datahackande på Wayne's med Malin.
Jag kom alltså aldrig så långt som till gymmet. Pyttsan!

Ringde dennis också såklart och väntade mig minst ett fniss, men nejdå :P
Får se om han ringer sen så man kan bestämma något :)

Eventuell utgång imorgon - för dansandets & sällskapets skull.
Åååh. jag vill dansa, på riktigt.

Nu blir det dusch och sängen.
- are you lonesome tonight?

image233
jag är fortfarande längst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback