Vintermys :)

sophie zelmani, Brett dennen, Lifehouse - Everything.
Lägg till ett varmt skumbad, en stor kopp te (som jag fick av maulin:)
och några tända ljus.

Jag kommer att sova så gott inatt.
Har dessutom pluggat matte och tränat idag, så jag behöver inte må dåligt.
Saknar dock ditt samtal ikväll.

Imorgon blir det träning som vanligt, kanske bio eller helt enkelt grabbkväll.
Mamma & pappa har gäster som vanligt så det blir att fly fältet.

Just nu saknar jag bara en bamsekram och någon som stryker mig över håret tills jag somnar.
- Det finns alltid tid.


image240

blowin' in the wind, baby.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ämmah! Varför har jag inte hittat din blogg innan? Varför saknar jag dig så fucking mycket!
Ah. Omdubaravisstehurmktjagsaknardigochhurviktigduär!
Dagens längsta ord.se.
Nu ska jag handla på Maxi. Haha.
Sen ska jag plugga till omtenta - när jag egentligen bara helst vill ha massa Emma-snack och börja kedjeröka igen.
Püss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback