Wayne's och tjejafton :)

image232

Haha. Jag har alltid kul med er :) - fastän Malin är sverigedemokrat ;D haha
Dock sover jag inte särskilt mycket.

1 timmes sömn inatt, men Gud, det var värt det.
Synd att man inte har det så bra var kväll.

Jag hoppas fortfarande på att du ska ringa,
att du ska möta mig vid bussen
att du ska låta mig sova nära.

Men men.

Upp imorse vid kvart i sju, rusa ner till bussen
för att upptäcka att det börjat regna.
När jag hoppar av bussen i Hyllinge har det börjat spöregna/hagla.
Då jag kommer fram till Max är jag blöt inpå skinnet, genom jeans, tjockärmat, underkläder, skor
och såklart jacka. Huden är rödflammig och nästintill uppiskad.
Jag har inte ens ett par torra strumpor att jobba i.
- Alltså hamnade alla mina kläder i tumlaren och mina stövlar tömdes upp&ner.

Ändå var jag glad.

Jobb mellan 07.20 och 16.36
med lite stress, lite tristess och lite rådgivning och fördömande blickar.

Ändå var jag glad.

Obesvarade frågor och tankar,
sömnbrist och förvåning,
illamående och myssug.

Ändå är jag glad.



Har varit och hälsat på mamma på sjukhuset nu.. operationen gick bra
och hon är hög på morfin. Ledt.
Jag och pappa lämnade henne så småningom, där hon halvsatt och fnittrade för sig själv.
Vi åt kinamat och pratade lite smått om livets skeenden.
Ibland är det ganska bra att ha en såndär.. pappa.
Somnade i bilen hem, och hamnade såklart här.
Blir sängen inom 5 minuter,
föreläsning, klassmöte och gymmet imorgon,
- sen ska jag fira en vit helg ?

jag är gärna nykter, sålänge jag slipper undra.


Ställde in dejten på obestämd tid iallafall. Jag är trött och vill inte kastas mellan hjärta och förstånd.
...don't be a stranger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback