Bulis 20 år.

image208


Eller som mamma så fint uttryckte det i mummel..
"Är det verkligen 20 år sedan den blonda conehead-formade ungen ploppade ut?"

Jupp, det är sant. Björn har blivit stor, och det firades med god mat och trevligt sällskap i grytet.
På återseende får man säga.

Gårdagen spenderades i kaos. Haha. Inställd lektion, Väla och hets.
Med en tavla på Elvis under armen traskade jag sedan nöjt hemåt.
- Emma är så sjukt estetiskt lagd. Haha.

Skrev dessutom loggbok och förde över ett tiotal recept.
Det börjar arta sig. :)
Fick Malins tryckuppgifter också idag, så det blir bara bättre och bättre.
Nu återstår layout, foto och redigering. Så fort jag har koll på det så är det kirrat
och pengar kan klirra i kassan :)

För övrigt har jag enligt anonyma källor världens värsta humörsvängningar och borde lägga mig omedelbums,
alltså är jag på väg mot sängen för att inte skada någon.
Morgondagen spenderas på Max och framför datorn. Kanske båda samtidigt ;D

Dagens prestation; Jag har inte druckit en endaste klunk cola idag
Dagens diss ; Jag är äckligt mätt
Dagens höjdare; Björn får handla på systemet (åt mig och Malin)

;D kåss


image207

Snart är det helg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback