Cheers darlin'

image204

hah. män och teknik.

dagen har spenderats i sängen efter mopperace till ängelholm och peugeotcenter,
sen på Max i det lugna. Känns som en helt lagom dag av sådär.. ingenting egentligen :)
Satt och jobbade på loggboken och recepten igår, men det suger i magen när jag tänker på det hela och får istället avreagera mig med att titta på kameraalternativ.
Jepp, emma kommer att bli rikare på en digital systemkamera och bli fattigare på pappret.

Jag har redan ett tiotal motiv i huvudet som jag måste tillämpa min kreativitet och förhoppningsvis talang på.
Förmodligen kommer jag att fota precis allt, för att ta igen det år jag missat.
Men det är svårt att dölja leendet av längtan. :)

image205

Var och kollade film hos Olle också igår, the little mexican.
Uppenbarligen förstod vi inte varandra och han surade.
Mamma kom och hämtade mig och jag somnade ensam men gott.
- alltså nej, det blev inget swingande för mig.

Christoffer påminde mig idag om hur ute det var att blogga.
Jaha, säger jag.. vad ska man annars göra om nätterna när man uppdaterat sig inom facebook, bilddagboken och intranätet? Visserligen kan man sitta och söka på porr också, men vad får man ut mest av?
- Det är nog förvisso ganska så jämnt.

Alkisemma behöver dessutom festa snart..
Vill dansa, på riktigt :) men det kommer väl när man minst anar det, hoppas jag.

Fick se en smygglimt av skolfotot också. Haha. Jag var lätt (ful(l)ast i klassen.
Jävla tabbe det var. Kom direkt från typ Johan på torsdagsmorgonen och fick reda på att vi skulle fotas.
Men men, det är smällar man får ta. Den bjuder jag på, med andra ord ;)

På fredag kommer farmor ner och hälsar på.
Får se hur mycket man träffar henne, känns som om de har en del att prata om ändå.
Brorsan och Malin kommer också på middag, med mormor i sällskap.
Känns nästan som det är jul redan.

Men nu får det bli sängen, så jag kan få gnida mina nyrakade ben mot varandra.
Det är en skön känsla =D haha.

Sov gott,
imorgon förväntar jag mig minst en överraskning. Eller en inkrävd tjänst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback