down under the worst cold ever.

image211

det var längesen jag var så förkyld, så längesen att jag glömt hur fruktansvärt det är.
Jobbade igår trots feber, bihålsinflammation och den omöjliga uppgiften att äta.
Idag är det värre. Hah. Trots det har jag hunnit vara i skolan,
allt för att genom ett sms få veta att lektionen är inställd,
alltså vända på klacken, köpa Strepsil och ta tåget hem igen.

Efter en snabb visit på OJ har jag nu bunkrat upp med soppa, glass och näsdukar.
Hoppas att Calle har fel om min framtid. "Du kommer bli så fet" - fick man höra igår, när
jag satt och försökte sörpla i mig en milkshake.
Kanske syftade han på min framtid i USA, eller så var det milkshaken, jag vet inte.
Den killen är för övrigt riktigt skum. Han ville visa sin pung häromdagen när Alex påstod att han var hårig.

Men men. Imorgon ligger matteprov på schemat, dock vet jag inte om jag tänker ta mig ur sängen
överhuvudtaget. Det är ju snart omprovsdag liksom :)
Nu ska jag iallafall bädda ner mig i soffan, slöglo på TV och låta mamma passa upp mig.
(Det funkar tills mamma blir smittad och jag får passa upp henne istället, precis som när jag var liten)

För övrigt så träffade jag min blinddate igår på Max. Synd att jag var febrig, glansig och frånvarande.
Hade hoppats på att få göra ett bättre första intryck, men nej nej. Vissa chanser får man bara en gång.
- Pappa har ringt om kameran idag. Jag får den i veckan tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback