get down with the sickness.

Numera kan jag varken svälja eller prata, men bra är väl det?
Blev ingen utgång, så då slipper jag säga den meningen fler gånger idag. Haha.

Har varit jobb och hets idag, många känslor och mycket förvirring.
Förkylningen har återigen hittat sin väg till bihålor, hals och huvud.
Samtidigt som huvudet skrek efter tystnad var det någon smart.. eh. anställd, som delade ut flöjtar till de miljontals muslimer som firade Ramadans slut med fiskburgare på just.. Max.
Flöjtar på högsta frekvens i 5-timmarsperioder är inte Okej.
Men, livet blir vad man gör det till, fick jag höra idag.

Själv anser jag att livet blir vad det blir, beroende på förutsättningar och förhoppningar.
Just nu får livet vara som det är, för jag har inte ork nog att ändra på det.
Möjligtvis den här ensamheten om nätterna som kompenseras med att jag sitter
och beställer en massa saker på internet.

Dum dum sill, (återkommande citat)

Men men, ska kanske till Lund nu ihelgen på fika,
kanske på dejt, filmkväll eller annat.
Kanske kanske. Får känna efter först,
då smaken på det spontana livet fått sig en törn på sistone.

På måndag är det iallafall lön, och dagen kommer förhoppningsvis ägnas på väg mot Kävlinge
och kamerahämtning.
På fredagen är det danmark med tösaslinkorna, och sen utgång förhoppningsvis,
och på lördag är det nattbowling som gäller med resten av Maxarna.
Jag ser faktiskt fram emot det jättemycket :)

Skulle ha gått ut både torsdag, igår och idag,
men likväl blev det ingenting utav det.
Det får helt enkelt bli en annan gång. Ikväll är jag trött och trivs bäst i min nybäddade säng.

På återseende,
pusspluskram

image210


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback