if you were a sailboat I would sail you to the shore.

image214
                                                                                                                               Gröningen 07-10-18
Oh baby, yes I would.         

Idag har det varit plugg, fika och foto.
Var en snabb runda också på Gina och HM och hittade såklart en massa saker BARA för att
jag varit så duktig och glömt plånboken hemma.
Alltså;
Inga kläder
Ingen öl.

Malin lånade dock mig pengar till fikan :) Hon är som sagt en klippa i ur och skur.

Imorgon är det fredag och två inlämningar samt ett prov och handledarmöte.
Yessa! På kvällen vet jag ännu inte vad som händer,
blev ringd om jobb men vet inte riktigt om jag har lust.
Får se om det blir utgång. Just nu är jag mest sugen på bak och filmkväll.
Dock kan jag hälsa på Malin imorgon och spela bort lite pengar.. åtminstone se andra spela bort sina pengar.

Idag blev jag stood-up också. Jäkligt trist faktiskt.. så nu ska jag börja tänka mig för innan jag gör det mot andra,
kanske var det det som var baktanken med det hela?
- Alla vet ju hur mycket jag hatar att vänta. Eller?

Men som vi konstaterade ännu en gång idag; det är den förbjudna frukten som smakar bäst
och lockar som mest.. Dock kan jag leva med det ett tag till :)

Det bästa var ändå när jag kom hem idag, hungrig och grinig , och fann min dator på golvet i hallen med ett dammigt fotavtryck på. Vem var den skyldiga?
"Du kan ju för faaaaaaaan inte lägga en dator på golvet i mörkret" - Case closed.

:) Ska lägga mig tidigt ikväll tror jag. Den friska luften gjorde mig gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback