kastar in handduken,

för kvällen eller för veckan, det är frågan?

jag funderar starkt på att sälja mitt liv som dokusåpa..
kanske skulle någon annan uppskatta det mer? haha.

image206

frågan är nu om man ska boka tatueringstid eller ej..
blir en kamera ihelgen eller i början av nästa vecka iallafall. Vill iallafall kunna fota på kalaset.
Tjejkväll snart också, både med Mallan och Maxtjejerna.
Den med Mallan är dock högprioriterad.

Har tryckt i mig en halv påse kanelbullar dagen till ära.
Kanske beror det på kraftiga humörsvängningar eller bara tristess.
Var ingen bra Maxdag idag. Men men.. fick rätt på det hela innan jag åkte iallafall,
efter många missar och tabbar.
Har dock fortfarande inte lärt mig hur man tar bort det man tabbat sig med,
exempelvis korrigeringsrad på fel person,
fel inskrift av kassor osv.

Dum dum sill, säger jag bara. (Som Pingu så väl hade uttryckt det)
Med händer fulla av blåsor och märken,
en vrickad hand och kassa knän tänkte jag dra mig mot sängen.

En föreläsning och en lektion imorgon,
sen blir det att ta hem moppen, städa för farmor, färga håret, släktmiddag och slutligen utgång.
Det kommer bli najs, hoppas jag.

Var längesen jag gjorde något roligt nu.. hade behövt en filmkväll, men nej nej,
det kan jag nog glömma nu. Ledsamt nog.

Blir Miami eller Californien efter studenten iallafall, det är bestämt.
Ska bara fixa en värdfamilj, sen sticker jag.
Snackade med Steffi också om vårt boende i Spanien.. blir nog en vecka extra i värmen skulle jag tro. :)

Kanske är inte allt så hemskt ändå?
Blickar man bara framåt så ser det ut att arta sig, trots bortfall av glädjeämnen.
Äsch. Är det fint väder imorgon så lovar jag att vara glad hela dagen.
Trots pms, det du!

Natti natti,
inatt drömmer jag om.. allt och ingenting som vanligt :)
Igår drömde jag om min apa med fez, det var en fin dröm.
Han ska heta Abdul och kunna prata och mata mig, samt sitta på min axel alltid.
Jag vet att han finns där ute.. ska bara hitta honom först.

tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback