Maskerad för 3:orna

Ledt.
Förfesten var lyckad, alla skrattade och det var sådär mysig stämning.
Jag sprang runt och knäppte 100 bilder, shotade tequila med Malin, Billy och vår klasscoach på glasdisken vid expeditionen. Haha. "A-aa damen, här dricker vi upp" - var Chris ord.


image217image218image219

Efter dans, otaliga kisspauser och många skratt blev det dags för Grand Hotel.
Med drinkbiljett i högsta hugg blev det mingel och dans i några timmar.
När andra rökpausen var avklarad och hotellreceptionisterna stirrat nog skickade jag ännu ett sms.

Malin och Den onda fen ;D    Henke var också där ;D      Och såklart Robin och Kitty.
fler bilder ligger på cheapmonkey.bilddagboken.se  - övriga ligger i min hemliga mapp.

Sen var det jacka på - knutpunkten - tillbaka för att hämta väskan - springa efter bussen - krama mamma.

Tack.


 
(Gustav var Gustav ;D)

Idag var det en ny dag,
knallade till skolan vid 14 för mitt möte med Lotta. Efter en timmes letande efter en grafräknare fick jag dessutom låna en av Bazze. Jag och Malin vaktade expeditionen också idag ;D respekt som fan.
Råkade lura Ludde också om att han skulle få ett frånvarobrev hem. Haha
- Det var fel Carl. My bad.

Sen var det matteprov, mot alla odds.
Jag har ett G iallafall.

Väla med bjorn, hetsätande på Donken och stim. Sen somnade jag gott på bussen hem :)
Mamma hade lagat tacos också till mig. Snel mamma.
Efter CSI och en uppdatering av mitt sociala liv känner jag mig redo för sängen.
Det är fullmåne, men jag är fruktansvärt matt. Jag hoppas på några timmars sömn iallafall.

Och varför väcks jag alltid av sms innan klockan ringer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback