me llaman puta, me llaman princesa

image220

- sen mitt i natten gick vi vilse, grät och kramades. Det bästa var att det inte kändes jobbigt.

Väckte Johan genom att hoppa på honom och sno hans madrass 5 imorse.
Maria somnade också så småningom. Jag dog nästan av mitt eget fylleblås imorse.
Enligt Louise luktade jag sprit på Max också. Haha.
- Jag säger bara ; BULAN.
Min mössa passade knappt idag. LEEEEDT.

Träffade roligt folk igår iallafall, och trots att det alltid spårar inpå småtimmarna var det en heltrevlig kväll.
Nu börjar min nyktra vecka dessutom. Ska skaffa träningskort också i veckan och terra Malin & Krille,
och umgås med Maria. Vi ska ju fixa naglarna ;D
(Första gången i mitt liv)
Sen blir det såklart fotograferande. Kanske tar med kameran till jobbet imorgon. Kan vara kul att fota ren frustration. Haha.

Nu är det dessutom bestämt att vi ska städa själva lör-sön.
Roligt för Johan & Elvis som trillar in om 5 timmar på Max ;D
Jag ska ju iallafall inte köra hemifrån förrän om 6 timmar. Gött snack.

Nu blir det fetesängen, fetedissen och fetedrömmar.
- Pommes & dip är fan nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback