Nästan helg

image209

Emma is addicted to piles. Högar av plugg, kläder och väskor.
Även pappershögen har växt sig hög vid datorn. Jag vägrar att ge upp mina högar.
- They make me feel alive ;D

Igår var det jobb och hamburgare som gällde. Jag har kommit in i mina olika faser. Söndag-Tisdag var det fiskdagar. Onsdag var det hamburgerdag.  Torsdag-söndag kommer säkerligen att vara kycklingdagar.
Undrar när kebab och pizza kommer in i bilden? Hm.  Kanske bra sålänge de inte gör det :)

Idag har jag minsann både varit på klassmöte och mattelektion. Det ni.
Vaknade en timme för tidigt av att jag drömde att klockan ringde. Att den inte ringt på riktigt tog mig
en lång dusch och en snabb frukost att förstå.
Kom iväg iallafall med en fruktansvärt tung väska.
Matten gick väl bra, dock är det inbokat pluggdag med malin på Måndag innan provet. Yessah.

Har sovit 4 timmar sen jag kom hem och tänkte bege mig mot sängen ännu en gång denna afton.
Med sprängande huvudvärk och bristande balans tackar jag för mig.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback