"Nnjäääh" - Emmas läte nr. 4

image227

Då var naglarna fixade, fikan avklarad och så jag fått se Sällskapsresan för första gången i livet :D
Hann stöta på Andreas också i stan, se Dennis tillfälliga lägenhet och såklart kaoset hemma hos Johan
i tryggt sällskap med Maria och en kebabpizza.
Sprang på Billy också, får ta igen det en annan dag :D

Visst är vi gulliga på bilden? :D

Haha.
Jag trivs rätt bra med tillvaron just nu.
Det enda jag inte riktigt diggar är att jag ska dra mig mot jobbet om 8 timmar. SUG KUK.
Tur att det är lön snart. 100 timmar.
100 timmar i november också.
Sen ska jag och Majsan förmodligen jobba i jul ;D lätttt. Ingen annan får jobba då.
Då ska jag feta mig på glass och cheese melters.
Precis som vanligt på helger.. haha.

Idag har jag ändå levt under en okej kost.. yoggi och 3 digestivekex till frulle,
pommes med dip till lunch och en halv pizza till middag.
Dessutom fick jag ju motion när jag tog fel buss samt under promenaden för fikan :)
Lätt ;D

Tur att man är bra på något.

Gymkort imorgon kanske.. ska lätt åka i träningskläder till jobbet iallafall :)
Hoppas jag inte knäcker mina naglar bara. Då dör jag nog.

Men men. Happy halloween folks,
livet leker.

PS, Maria kommer hem om 47 dagar :p

Mjääääääähh.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback