stackars han som tror att livet är en dröm,

han borde ta ett jobb.

tredje dagen hemma imorgon, ska aldrig mer jobba sjuk..
har dock hunnit prata med både alex och eve på jobbet idag. Ser fram emot lördagen :)
Hann även med en kort session med Christoffer, då han undrade om jag utgett mig för att vara "Johanna".
Tyvärr inte. Jag har bytt strategi.

Pappa hade hämtat min kamera också idag, supermegaglad.
Dock ska den laddas i ett dygn så det blev inget fotande idag. Men men - Imorgon!

Dagen har spenderats framför dator och tv även idag, med avbrott för sömn mellan varje måltid.
Snart stundar tuppluren som får avsluta denna dag.
En rolig dag mot alla odds. :)

Fick en söt bild på mobilen också. Dock ska jag inte hoppas på något alls.
Jag har tröttnat på att vara något, istället för någon.
Orkar inte bli besviken mer. Hah. Har blivit känslokall på något vis ;)
& det tackar jag nog för.

image213

Har laddat ner Winnerbäcks nya skiva igårnatt och Katie Meluas idag.
 - poetiskt och som en smekning för alla sinnen.

Torsdagsölen är planerad också, efter det obligatoriska handledarmötet där jag ska försöka
visa något jag lyckats producera under de gångna 9 veckorna. Det hela har resulterat i 25 recept,
2,5 sida loggbok och en ny kamera+dator. Yes. - Jag förtjänar ett mvg. Inte? Snälla?

Snart väntar Stockholm och lov. En massa shopping, en massa skoj och en massa party.
Du hade älskat det.

Nu får det vara nog. Min säng med dubbla vintertäcken väntar :)
Nighty night.

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback