Tröstshopping & nostalgitripp.

image224

- sug kuk på dålig bildkvalle.

Imorse när jag vaknade spöregnade det och det var mörkt ute.
Jag tror jag bröt ihop, liiite.
Så upp och käka den dagliga dosen av vaniljyoggi,
sen drog städandet igång.

Två svarta sopsäckar kläder och minnen är borta. Tacka gudarna för det :)
Sen pallrade jag mig in till stan för att leta upp en jacka och förhoppningsvis få en fika med denås.
Det hela slutade med en tröja, två blusar och ett par sköna stövlar.
Dessutom blev det en cola på Tempel istället och flackande blickar. Haha.

Dock vill jag påstå att det känns bra. Det känns bra. Vänner, aight :)

Imorgon blir det återigen 8 timmar jobb, sen får vi se vad kvällen erbjuder.
Jag tror jag hade behövt sällskap, men det som erbjuds lockar inte.
Det löser sig.

Jag vill också ligga på stranden och surpla på drinkar.. fan, fan, fan.
Nu ska jag fixa mina bilder, sen blir det hets och frukt.
I don't like the way my clothes fit.
- Flashbacks.

image225 - Wlämma;
en aning vindögd, näsan är okuvad
med små röda blämmor, flackande blick,
onoppade ögonbryn och ringar under ögonen.,
Med mustasch på läppen och tilltufsat hår,
födelsemärken överallt och ett hetsigt humör.
Men vem sa att någon var perfekt?
Jag har iallafall mognat tillräckligt för att erkänna mina brister, stora som små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback