en fotostrip.

image198image197image199

me miss my brotha from the same motha.

image200
untiss untiss untiss. Kan inte sova.
har jobbat stängning idag.. bland de värsta dagarna i mitt liv. Hann dock med både danmark och plugg
med malin innan jag hoppade på. Dessutom kom Totte och räddade mig när jag gråtit färdigt.
Var kvar till tjugo i 12, sen kom mamsen och hämtade hem mig.
Nu efter 2 timmars plugg är jag både labil och övertrött samt i ett massivt behov av en ryggmassage.
Kan verkligen inte sova. Lyssnar på Creed och känner mig ynklig istället.
Saknar min bror.. Det gjorde inte saken bättre att sitta och skriva en avhandling om syskonrelationer liksom.
Men men. Mamma & pappa gör ju som de vill. Synd att du inte hör av dig till mig bara.

Annat som snurrar i huvudet?
Jag måste ut och fotografera snart. Snart som typ.. imorgon. Vill göra något som jag är bra på, för just nu känns det som om de sakerna är få. Hah.
Ser inte ut att bli något filmtittande, varken på bio eller annars.. alla är så himla upptagna.
Jag kommer ju dessutom se ut som fan då jag bara sovit 3 timmar denna natten också.
Trist att jag måste bekänna att jag brutit mitt veckomål då för Lotta imorgon. Fan.
Dock klarade jag mig förra veckan så lite cred kan jag få ändå.

Jag får väl försöka dra mig mot sängen ändå, nu när den värsta sockershocken släppt.
Kvällen får avslutas med Creed - six feet under.

- "Imorgon ska bli den bästa dagen i mitt liv" :)

Jag ångrar mig, avslutar kvällen med lite Creedence - Lookin out my backdoor istället så jag somnar med ett leende på läpparna.


image201


image202


- Emma @ Ängelholm hösten 05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback