hitting the wall, again and again and again.

image195

du borde kasta dig genom mitt fönster,
rusa rakt in i mitt liv.
- Hjälpa mig med mina läxor
- Klappa mig på axeln
- Mata mig när jag blir grinig
- Med alla medel få mig att le
- Stå ut med mig som vän
- Vänja mig av med mina laster

Just nu går det inge vidare för mig. Inte någonstans faktiskt.
Jag vaknar inte upp till solsken och fågelsång,
sätter inga mvg i skolan, sover knappt
och är såklart förkyld.

Vad tänkte jag då göra åt saken?
Ignorera. Med mörkret kommer allt ifatt ändå.

Nu var jag klar med labbrapporten iallafall. Förstår fortfarande inte matten,
men talet var ivägskickat och datorn nyinstallerad.
Börjar jobba någongång efter skolan, plugg innan.
Vad ska man säga?

Jag känner att jag lever.

Vet inte vad jag sagt till Louise heller, kommer bara ihåg att hon fick mig att lova att inte dricka mer.
Stabilt, inte för att jag kände mig såvärst full. Kvällen slutade dock inte som planerat. It's a shame.

Tack Maulin för dagens pratstund i solen. Och ja.. "Vad pratar oskulder om?" Haha.
Vad ytlig världen ska vara.

Men men imorgon ska bli den bästa dagen i mitt liv,
om inte så får jag titta film och äta chips i min egen säng. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback