Hormonstinna glittrande ögon.

Jag tycker helt enkelt att det låter bättre :)

Ihelgen har det varit en massa jobb, men det har varit rätt kul ändå, sådär överkomligt utan att kännas tungt.
Det känns bara tungt när man kommer hem. Dock kom jag ju faktiskt hem ikväll på min skuttande moppe. Hah.

Fick tacopaj när jag kom hem iallafall, var riktigt gott :)
Sen hann jag se en snutt av Wild Hogs också - får se klart den imorgon eller något,
och skriva portföljbeskrivningen till aktiekunskapen som ska redovisas imorgon.
Synd att Krille inte finns att nå, iofs svarade jag inte på jobbet innan..Får skriva hans del imorgon antar jag.

Borde sitta med min ppt om Barcelona nu, men då hade jag ju inte haft något att stressa med imorgon så det går ju inte.. hah. Blir att ta datorn på axeln imorgon också, så låt det vara fint väder.
Mimi är en kelgris.. hon har hängt på min axel sen jag kom hem ungefär. Bara spinner och ser sådär lycklig ut.
Jag tänker minsann återfödas som katt i mitt nästa liv. Är ju redan sådär vig, självständig och kelig ;D

Lyssnar på Alistair som vanligt.. undrar hur det går för Uffe med de nya låtarna?
Får ta ett snack med honom.

Möte med Hejdesten också på tisdag om fotokursen.. Skulle ta med några bilder och snacka om förväntningar och förutsättningar.. Tänkte köpa en ny kamera i veckan :) Och lite kläder.. Behöver tröstshoppa lite. Iallafall bli lite bortskämd.
- Vill bara påpeka att jag har världens största pumpmuskler efter dagens dressingpumpande. Jag är lätt Hulken.

Blir sängen nu iallafall, börjar ju trotsallt vid 10 imorgon.. får se om någon ringer och väcker mig vid 5 eller inte.
Vore ju.. spännande. Haha.

Och ja..
"Vi swingar lite dåligt du och jag"

Tur att en ny vecka börjar imorgon :)
- tänkte vara glad och fräsch hela veckan.


image203

- Har fördjupat mitt framtidstänk den gångna veckan. Yrkesval,utbildning samt flytt hänger i luften :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback