Ibland är verkligheten inte så verklig.

image192

Drug experimentation week låter som något för mig. Haha :D
Malin hade inte heller bangat.

Dagens ord; Kyla

Det var längesedan jag frös så mycket. Hösten har tagit fart, febern ligger kvar och ruvar
och jag sover ensam.
Inte ens Mimi gör mig sällskap numera. Men det kommer väl.  Jag saknar kramarna.

Dagens stora glädje var ändå när Gunilla ringde efter mitt samtal med CSN och berättade att jag inte behövde
läsa fler poäng eftersom jag redan låg så bra till för ett högt snitt.
Alltså får jag studiebidrag på mina 700 poäng. Ibland tycker jag om rektorn :)

Just nu längtar jag efter den första snön,
min Pluppmössa och stora halsdukar.
Hamnade framför ett gammalt Ally Macbeal-avsnitt igår som utspelade sig vid juletid och kände mig varm inombords. Julen fixar jag, men inte hösten.
- Efter jul kommer nyår, hetsträning och skolstart. Sen är det lov, påsk och sommar.
Hösten är bara mörk.

Nu var det 3 dagar och 2 timmar kvar då tills man fyller myndig.
Jag kommer inte ihåg när jag sist såg fram emot min födelsedag. Hah.
Det blir tårtbak och släktkalas iallafall. :)

I veckan har de lagt golvet här hemma iallafall,
mamma och pappa har flyttat in kyl/frys och skruvat upp några skåp.
Vitvaror och underskåp saknas, möblemang saknas .. men vi har ett golv.
Haha, ni anar inte hur primitivt vi bott i sommar.

Tur att jag bott på Max då mestadel av dagarna,
har haft roligt med gänget :)

Imorgon blir det ett D-pass på mig, med trogna Christoffer vid min sida.
Hoppas på fler skratt och fler hela tänger. Haha.
Helt sinnessjuk söndag sist. Jag skadade mig konstant, flippade ur helt och
dog nästan när jag flög över en soppåse in i kontorsdörren.
- Maria bara skrattade när jag berättade det hela.

Aja. Jag är ju en imbicill idiot ändå ;D
Nu blir det läggdags, ska försöka sova bort några kalorier inatt.
Jag behöver det.
 
Puss gullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback