inte ens choklad botar ett bottenlöst sug.

image196

sådetså.
dock dämpade det fallet lite :)
Louise är en pärla.

Stängde med Max idag, gick skitbra.. dock glömde jag att stämpla ut igen. Haha.
Parsa kom också och höll mig sällskap tills mamma kom. Honom kan man alltid räkna med :)

Tror att jag är klar med min projektplan också, iallafall tänkte jag dra mig mot sängen nu..
Träningsvärk i hela ryggen, halt och lytt.. men ändå sådär lugn.
Fick kramas idag med Lojsan så jag klarar natten :)
Dock är det fullmåne ikväll igen så jag väntar mig en krypandes känsla i kroppen även inatt.

Vad händer då till helgen?
Jag röstar för bio på fredag :) Sugen?
På lördag är det jobb och middag.. Söndag är väl en såndär klämdag.
Det börjar bli sådär höstigt..vill bara ligga inne och dricka varm choklad och se film i gott sällskap.
- längtar nästan tills löven börjar falla så jag kan plocka fram kameran igen.

Måste börja laga mat och fotografera snart också. Nu när jag har en tidsplan att hålla. Ajabaja Emma.
Jag har aldrig varit duktig på att hålla mig till scheman.
Jag har alltid varit den som gjort tvärtemot vad man borde.

Kanske saknar jag sunt förnuft eller så vill jag bara leva på gränsen.

Nu blir det sängen iallafall.
Bobo, saknar dig. Mamma & pappa också.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback