My word is good.

image193

Dagens låt:
Plain white T's - Hey there Delilah

Idag var första gången på länge som jag kände mig riktigt fräsch.
Efter fyra timmars sömn entrade jag Max med nyrakade ben och ett glatt humör.
Dagen gick inte riktigt som planerat, men den var bra.

Fick hem pärmarna också.. synd att jag hade behövt studiehjälp. Haha. ;D
Får väl småäta istället.. Det är det värsta med pluggandet för mig.. Jag måste verkligen ha något i munnen eller tugga på något konstant.. Annars tappar jag liksom tråden.
- Vilket fruktansvärt öde.

Har suttit på Facebook också sen jag kom hem och gallrat ut lite bilder som numera finns uppladdade.
Bilder ur alla perspektiv och vinklar. Haha.
Jag skäms inte :)

Ikväll drömmer jag om vita stränder, parasolldrinkar och en djupgående massage.
Ring mig om ni sitter på något tips. :)
2 dagar och 4 timmar kvar.

Folk efterlyser festen.. men ja. Jag orkar inte :)
Helst av allt vill jag ligga hemma, äta en god middag och dra något gammalt över mig.
Men man kan ju inte få allt. Haha.
Nej men det blir säkert trevligt, ska till Kim på aftonen iallafall och jiddra lite, sen får vi se
om det blir jag och Emma som hamnar i vimlet eller ej.
Hoppas på gille hos Alex/Johan på lördag också om man är alltför trött för att gå ut :P

- Synundersökning bokas imorgon, körkortet är på väg.
Bite me ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback