charity case,

det är skola imorgon och mina välgörenhetscigg är sedan länge slut.
Dagen på Max har varit ett helvete, rakt igenom.

Diskmaskinen la sönder,
då tyckte min chef att vi skulle diska allt för hand.
Sen la varmvattnet av.
- Vi var klara sent.
Dianas pappa körde mig hem iallafall, så jag kom hem i anständig tid ändå, dvs innan 12.

Förmodligen har jag en massa inlämningar imorgon som jag inte vet om,
projektmöte = måste,
och ett berg med disk att ta itu med. Wohoo.

Jag borde nog bädda min säng också. Ut med det gamla och in med det nya, kanske?
- Why bother?

En pizza och en dejt kanske hade varit något,
men först stundar projektrapport dygnet runt de kommande 72 timmarna.

Ät bajs eller ligg med lammkött.
Det botar allt.

image292

Kommentarer
Postat av: Malin

Ligga med lammkött är nog bättre :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback