De säger att alhokol talar sanning,

men ibland vet man inte om den bara gör folk emo och kåta.

"Vilka könssjukdomar har du?" - gårdagens fråga. Jag tror jag ska döda elin.

Andra populära efter en lyckad spelkväll var;
"Du får se hans kuk, nu när du är en i familjen"
"Imorgon blir det två"
"Vill du ligga med två killar?"
- Jag blev generad och gick till bussen.

Vi hade en bra procent iallafall, det hela vände efter de första timmarnas backning.
Andreas var också där, jag blev nervös och kunde inte ens blanda.
Men sen gick han så gick det bra igen.
Var hemma vid 6, gick nyss upp.

Samma sak idag. Woho.
Jag tror att jag kan trivas med det hela, så fort jag slappnar av.
Ska träna innan jag går ner idag, och hoppas att Malin är lika snäll som Sofie och Anna.

Promenad står på schemat, så fort grötillamåendet lagt sig. Yeah maddafakkah.

- Kyss mig nykter så kan jag kanske tro dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback