"Jag vet att du vill"

Jag ligger hemma, nikotinsvettig och hamburgerdoftande.
Fan. Jag måste nog duscha imorgon, till skillnad från Malin ;D

Workshop på skolan imorgon,
mycket som ska göras, men jag orkar inte efter en heldag på Max.
Blev en kaffe med malin innan iaf, så jag fick laddat batterierna.

Ätarveckan är snart avklarad, efter dagens intag känns det som så iallafall,
dock måste jag få kaffe och cigg för att leva.
Ingen träning iaf, utan projekt blondin fortsätter imorgon :)
Sen ska mamma firas och Johannis terras. Det var verkligen längesen.

Inga söta sms idag heller - dock behöver jag fortfarande en ny mobil ;D

Träffade Balle på bussen och snackade student. Jag kommer sakna alla.
Men det kommer bli så kul de sista veckorna. Vi är redan där.

Kaka, Latte och 6 timmars sömn. Bring it babe.

image296

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback