Nikotinshock,

ja, det är nog vad min kropp befinner sig i, med trötthet, illamående och svullet utseende.

Mina provpass är över, och min dricks snodd. Hah.
Men jag är godkänd och välkommen i gänget. Det känns skönt.

Ska hem till mamma och pappa för att grilla och snacka utbildningar.
Mamma hade skickat en intresseanmälan å mina vägnar på två ettor i helsingborg också.
Så det bestämmer mer eller mindre ort för min framtid.
Lite avgränsning kunde ju faktiskt vara ganska skönt.

Gick nyss upp och känner mig bakfull.Bakfull på cola och ramlösa två kvällar i rad.
Men det var jag inte ensam om. Dock är det färre som spelar med en ramlösa i handen,
så kvällen spenderades med dansande bakom bordet och skvaller.

Nu blir det promenix till Ramlösa för avfärd. Ska se till att jag får köra hem också.
Emma goes duktig.

- Tenta imorgon
- Filosofidiskussion på tisdag
- PP-plugg
- Workshop på fredag

- Oscarsgalan? Man måste ju nästan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback