"Precis som en sån som du har råd med en cykel"

Det är en sjuk jävla värld vi lever i.

Krille ringde och var skitfull och ville sova här,
jag sa nej.
Han hoppar av på Miatorp och somnar typ i busskuren.
Hjälte och brydd om mina vänner som jag är kastar mig på cykeln i pyjamas.

Skjutsar hem Krille och lämnar honom vid porten, save and sound.
Sen börjar det sjuka.

Blir förföljd av en bil med killar som hävdar att jag snott deras cykel.
Hotar mig och prejar mig med bilen.
Efter 500 meters trakasserier och rädsla för livet, plockar jag upp telefonen och slår 112.
"Tack för regnumret era jävlar!"
Dock är jag blind och såg inte numret utan fick glatt lägga på och låtsas prata med polisen hela vägen hem.

Det är en sjuk jävla värld vi lever i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback