Små kineser och överbelastning,

"Hon är ju inte särskilt lång"
"Vi såg nog över henne när hon gick tillbaka"

Projektrapporten är inne, och jag har ätit knäckebröd.
Var på espressohouse med malin för att diskutera framtiden. Det hela slutade som vanligt med snack om lammkött och studenten, men det är inte så illa det heller.
Nu är Malin på BK med sin familj och jag sitter på Waynes och fördriver tiden.

Det var tänkt att jag skulle kolla in studentum sålänge, men den är tydligen överbelastad, så datorn hänger sig var gång jag försöker komma in på sidan. Woho för studentångest.

Utbildning ikväll, näst sista.
Måste kolla upp möjligheterna för att jobba i en annan stad också.
Får se om jag får svar på lägenheten också.. You never know.

Det är JÄTTELÅNG kö på Waynes, så jag orkar inte handla något. Får bli en cola på Tempel sen istället.
Hade jag varit polis och kört motorcykel hade jag lätt fått gå före i kön.

image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback