Somewhere in between,

bittersweet.

Jag tänker aldrig ljuga mer, hålla inne något eller bara skaka det av mig.
Det funkar inte så längre.
Det går helt enkelt inte.
Fan.

Jag kommer våga plocka upp luren. Och förmodligen bli lika vansinnig som vid julPPP.
Gråta en skvätt och förbanna dig ännu en gång. Gå på någon värdelös dejt,
och lämna dig bakom, dag för dag.

Men. Det är ju fortfarande en del av mig som vill ha dig.


I övrigt är det utbrändhet och yrsel som talar.
Glansiga ögon och bortvänd blick.
Men får jag lägenheten imorgon så har jag något att se fram emot,
en plan.
Annars blir det lååång vila och återhämtning. Ingen skola iallafall, ingen jakt.
Bara självaktning som rinner ut i sanden ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback