Testosteron och fyllemat

Så kan man nog sammanfatta de gångna dagarna, dvs den gångna veckan. Tydligen blir man ovanligt kåt och aggressiv av testosterontillskott. Viktigt.

Onsdag; Firade nytt jobb med ölspel på vin. Vingel hem och mat.
Torsdag; Firade att Max kom hem, utbildning på Tempel (4 timmars huvudräkning), Crom & köttbullsvåldtäkt.
Fredag; Utbildning & spontanutgång med biljard, dans och kära återseenden

Jolle är nog kär i mig.
Typiskt att vi är så lika.
Jag menar.. han är stor, hårig och metall-ih.
Jag är liten, har hårfobi och lykke li-ih.
- Men visst passar vi ihop.

Man måste ju ha något att hålla sig fast i när det stormar, som Malin så fint uttryckte det. Haha.

Jobb hela helgen, likaså den som stundar vid dörren.
Men innan dess ska vi hinna med Tjejmiddag,
något som fått mycket mer uppmärksamhet än mitt projektarbete.
Jag hade dessutom räknat med att bli blond och söt, men det blev inget. Det blev långfika istället, men det passar mig det också.

Istället har jag kört bil, förhört björn vad gäller hans försök att spola ner sina kalsonger i toaletten i morse,
lagat mat och pluggat kokbok.
Tryckeriet får skiten imorgon,
sen ser vi inte den mer.

Jag kommer inte vilja laga något av de recepten som finns i den,
har lusläst dem fram och tillbaka, bråkat med installationer och redigering,
programvaror jag inte förstår, med buggar och total avsaknad av tålamod.
Nu, 10 timmar senare kan jag nog säga att jag är ganska nöjd ändå.
Jag fick in sidnummer också efter 2 timmars försök.

Jag känner mig tjock. Hög på kaffe och choklad.
Men jag har faktiskt tjejvecka så jag får vara tjock. Massa tjock.
Hobby-bulimi är ju lösningen. Hah.

- Moget att alla tror att det var jag som spydde på bussen från Växjö, förresten?
Ettorna är fortfarande rädda för mig. Bu. Inget lammkött för Emma.

Ge mig PPP, pengar, Göteborg, lekdag, sexparty, och biljetter till Spanien.
Det ser ut att bli av alltihop ;D LEDT.

image291

Fan. Jag skulle ladda upp bilder till Hejdesten också. Emma goes Lax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback