"Va? Då har du bara 1,5 kvar!"

Hela denna tiden har jag grubblat. :P
Lösaktighetssnack på Waynes och kromosomsnack is the shit.

Kaffe, projekt och pizza är dagens nyckelord.
Det hela känns okej, och jag blir nog klar i tid.

Har snackat om en tripp till London också, om jag får bo gratis det vill säga,
det kan nog bli fint :)

Pratade med mamma också, och hon fixar med mitt rum inför min hemflytt igen. Liksom, va?
Haha. Men det kanske är en plan ändå, dock innebär det att jag får rida moppe igen. Urk.
Björn och Malin flyttar den 1 juli så jag har tills dess på mig att röka in balkongen.
Måste leta utbildningar. Göteborg eller Malmö, det är frågan? Eller Stockholm, om man ska hålla sig till tidigare planering. Mamma kommer sakna mig.

Dejt i malmö imorgon förmodligen,
så då måste jag duscha.

"Skit i det" - lyder Malins motto. Liksom orka vara fräsch?
Pengarna är slut, så det blir ingen tripp till gbg i veckan.  Men Liseberg är ett måste ;D

Nu ska jag titta film med brorsan, de sju dödssynderna står på schemat i form av Brad Pitt,
sen blir det engelska ppt, matte och projektarbete. Man måste älska skolan.

image293
matkrig på Max är det bästa hitills på betald arbetstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback