" Var kommer killar när de runkar?"

tjejkväll i stan, wunderbar.
Jag har känt mig som ett socialt missfall de senaste dygnen i min karantän.
Numera har jag ju min hostmedicin med morfin,
slemuttorkande tabletter och nässpray.

Har varit nere i norra hamnen och sen snackat sex på Mezo, inbäddad i filtar och vänskap.
Sexparty står på schemat - men först blir det valborg.
Valborg, ännu en överskattat helgdag, men i år kan det nog bli riktigt trevligt.

Ska till danmark med klassen runt lunch,
sen hemvändning och ombyte för fest hos Kim,
sen Tivolikö, karuseller och tjejragg.

Har varit på Väla med mamma en sväng också idag,

inhandlat lite smått och gott inför resan - nu är det bara 18 dagar kvar.

Morgondagens outfit är ännu inte bestämd, jag vet bara att det blir något snyggt.
- Sug på den du

Dagens tabuämne: Sex på kyrkogård & lösaktiga mammor


Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback