"Vi har Dawn's syndrom"

Därför sitter vi hellre på Waynes och snackar graviditet, könssjukdomar, barn, killar och sex.
Jag & Malin fick snabbt sällskap av både Frida, Billy och Ana.
"I am AIDS"-tatueringar kom upp på tal. Droger likaså.
Mannen bakom vårt bord förflyttade sig diskret.

Dagens lektion var alltså en timmes matte. Problemlösningen gick inte så bra.
Men vafan. Två prov. Kursprovet är viktigast.

Gick en sväng på stan och köpte en svart skjorta till jobbet iaf, och hittade såklart 3 par skor jag vill köpa.
Min lön är inte så generös denna månaden. Studentskor är dock ett måste.
Pappa betalar. :)

Sen blev våra ansiktet tillplattade och förevigade i vår bråkiga skolkopiator, bara för att vi är såå mogna.
Spänning i vardagen, kallar vi det.
Krille tyckte inte det var lika kul då han satt på gymmet och väntade. Haha.
Blev 3 timmars träning, axlar, biceps och bröst stod på schemat, men även ben.
Alltså.. allt utom rygg och mage. Gud. Jag har redan träningsvärk.
Vi bråkade dessutom med "jag måste komma i bikiniform-bruden" som bosatt sig vid stången.
- Det hjälper inte om man föddes ful-kommentaren kläcktes och hon trotsade genom att vara kvar en halvtimme.
Sen böjde vi stången. Haha.

Personalmöte, 11 tjejer och Marcus, mysigt.
Kakor och lightläsk. DH diskuterades flitigt, och vi gick i samlad trupp ner i stan.
Sen blev det tvtittande, tjejsnack och Alfapet hos Sara som bor i samma hus som jag. Hah. Snopet men mysigt.
Lämnade henne och anna där nyss, mätt och glad efter kvällsfika.

Imorgon ska jag till tandläkaren, MAX, skolan, fixa pass? Och såklart snacka om montern inför fredag.
- Kläm gärna in en fika närsom?

Jag vill inte jobba ihelgen. Jag vill ligga nära och kolla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback