hemmafrun har återuppstått

jag har både bakat, lagat två middagar, försett Megaphone med kaffe och såklart diskat.
Det ser ut att ordna upp sig trotsallt. Mitt rätta jag börjar visa sig åter igen.
Vilken tur.

Fick ett extrapass den 22:a, fortfarande konstigt mellan mig och chefen dock.
Inte helt konstigt.

Dagen har spenderats med tester, sortering och planering av Shrek-maraton,
kommer bli sjukt nice.
Jag är numera ganska så pank,
har 50 kronor kvar att leva på, 10 dagar kvar.
Var på OJ tidigare och försökte bunkra upp så jag kan klara mig.
Dödsstöten var dock att en elräkning på gamla lägenheten dykt upp.. 1200 spänn
låter ovanligt dyrt, då alla 3 jobbade, var i turkiet en vecka och snålade med elen.
Men men. No cash until next friday.

Då kommer Sebbo till lund och filosofering på hög nivå står på schemat.
I övrigt blir det jobb, mån-lörd och en stor vilodag på söndag.
Får se om jag hinner ut till Sara och hälsa på gammalt folk innan jobbet :)

Måste ringa 3 också imorgon. Dennis svarar ju inte >_<
Åh, måste muffinsen lukta så gott?
Megagott till megakaffet imorgon.



jag vill tatuera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback