"I hate myself and I want to die"

var titeln på den extremt upplyftande låt som Ulf spelade in och skickade igår.
Wohoo.
Somnade i björns soffa, i en tom lägenhet efter ett glas vin med malin och några öl med BLT.
Sofia var där och fick mig fundersam.
Oralsex, sex och förhållanden diskuterades och jag lyfte på axlarna.

Det har varit sjuka dagar, och något säger mig att de inte riktigt är över ännu.
Dock kommer ingen åt mig nu.
Det finns inte.

Malin var och hälsade på idag, såg Madagaskar och åt chips :) Precis så en söndag ska vara.
Snackade med Sebbo också, han kommer ner och hälsar på om två veckor,
sen får vi se om jag åker till Skövde eller Stockholm eller London, efter löning.

Blir ingen festival, Johannis får klara sig själv med tre tjejer ;) haha.
Det blir nog bra. Kommer hem som en riktig karl sen.

Imorgon blir det work work igen,
mega och lätt, står på schemat. Hoppas Robin jobbar, annars dör jag lätt megadöden.

Silverschampo är köpt, håret är grått och gult och grannen har skaffat hund.
Livet blir inte mycket bättre än så.

Bollarna är i luften igen. Emma is back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback