Samliv i nutid

Ja, det är nog så det ligger till.
Oskiljaktiga och söta på alla sätt och vis.

"Du ska inte sova hos mig inatt?"
"Nej, det har jag gjort för många nätter"
"Varje natt erbjuder något nytt"
"Nej.. Faktiskt inte"

Kvällen avslutades med ett sms som löd "Märklig du är.."

Jag åkte hem med min man och fick sova till 4 idag. Guld.
Har varit ute och gått åstorp runt nu innan sängdags och jag känner mig lugn och avslappnad.

Helgen har kantats av diverse bravader, både på jobbet och utanför.
Fredagen på cardinal var den mest spännande på evigheter.
Räcker det att jag säger full dvärg, med samma röst som Mini-me, pimp-klädsel,
en petite gaykille med glitter och dancebattle?
Som bonus var det after dark kväll och jag låg vikt över bordet av skratt. :D

Lördagen var inte lika rolig på jobbet, men det gick bra så nu har jag 3 flaskor skumpa innestående.
Ska lätt skicka ett sms till Nina imorgon och hetsa lite. Det var ju trotsallt hon som ville byta Cardinal mot Tempel
pga "dålig procent". Tji fick hon :D

Men imorgon påbörjas sista veckan på Megaphone så man borde kanske röra sig mot sängen eller något.
5 dagar kvar - sen börjar den ofrivilliga semestern. Ledt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback