"Häng den!"

Jag och malin har något nytt gemensamt. Haha.
Var sjukt kul och mysigt att träffa henne idag, kändes dock inte som om det gått tre veckor,
det var som vanligt :)
Utgång den 26;e no matter what Bonik-folket säger.

och GRATTIS till diana som köpt lägenhet :D:D
Vi får turas om att bo hos varandra istället. Hah.

Imorgon blir det megakneg och julmys på tåget hem
en hel butik ska prismärkas efter stängning och sen ska vi shoppa.
Öl och kakor - receptet på after work á la tåg på hemväg.

Sen är det ju faktiskt jul. Jag har inte ens slagit in alla mina julklappar. Fan.
Har jag ens köpt alla? Måste skriva en lista imorgon.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Gott nytt år Emma, ta hand om dig. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback