Tack för kaffet,

jag tror jag stannar ett tag.

Nu känns allt bättre och hopplösheten har fått sig en törn.
Med pälsmössan på är det jag som springer runt och flinar och dansar.
Mitt enda problem är morgondagen. Och nyår.

Jobbade på Zara och Cardinal igår, helt förstörd. Var inget folk innan halv 2 och jag hade gåshud hela kvällen.
Satt med koftan som täcke om benen och slarvade med stelfrusna händer. Fick sällskap på Knutpunkten
innan hemfärd, som vanligt.. Denna gång av en väl förfriskad tunnhårig, vitlöksdoftande man som inte ville åka hem.
Vi satt istället och diskuterade hur gamla övriga besökare på Knutpunkten var. 23 - den gyllene åldern.
Jag ska lätt använda den i mitt dubbelliv.

Snön ligger också kvar, med mina målade hjärtan på balkongen. :)

Idag är det lussevaka, och liksom alla andra år sitter jag hemma med en kopp varm choklad
och morgonrock.
Imorgon blir det jobb, middag i malmö och jobb på cardinal, sen är det söndag och kneg i köpenhamn igen.
Alltså får jag bara nattens sömn i helgen. Fint.

Var på Väla idag och hämtade bilderna, som blev bra. Lika beredd var jag inte på att möta Dennis.
Hah. Livet är märkligt ibland. Fredrik var bjuden till Dennis på förfest, och plötsligt blev jag medveten om
varför jag var en hemlighet.
Det gör inget - det kommer inte att upprepas.

Skulle köpa ramar och diverse, men blev meddelad att mitt konto minsann inte hade till övers
för sådana inköp. Så jag fick åka hem igen och vänta på lönen.
Måste ju ha pengar till tåg och mat och dricka imorgon, sen är jag pank. Fint.

Hoppas på ett efterlängtat möte imorgon iallafall,
med käraste Diana och kanske även nykomlingen.

Men först packning och sängen. Ser inte ut som om jag får ledigt imorgon kväll så.

Jag hade kunnat krama dig i en evighet.

Här har vi mössan och trollet. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback