Våga vägra blogga?

Jag har helt enkelt inte haft tid sedan jag började knega i köpenhamn.
Dagarna spenderas på tåg, båtar och i butiken, och sen samma väg hem igen.

Nyheterna är således:
- Jag har fått flunsan, den ligger fortfarande och gror
- Malin har emigrerat (hon har också alltid varit den smartaste av oss)
- Avskedsmiddag och Tempel, Mange lyckades inte fylla mig
- Jag fick sjukt lite i lön
- Jag har inte köpt några julklappar
- Jag jobbar varenda helg fram till jul
- Lägenhetsvisningarna börjar trilla in
- Topmodelz är det bästa just nu
- Vattenblåsor och stubb är det sämsta
- Träningsvärk och nattliga besök borde ökas
- Jag har klippt av allt mitt hår
- Mormor ligger fortfarande på sjukhuset och är inte densamma.

Såå. Vi ses efter jul någongång. :)



Dagens tragiska upptäckt; Hur ensamt det är att äta en microlasagne klockan 23.30 i en tom lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har ju sagt det: du borde komma hit. Det enda jag gör om dagarna är träna & festa. & jag lever nästan gratis, för jag låter bli att äta för att dra ner på kostnaderna (nämnde jag förresten att min hyra ligger på typ 80 euro/mån?). Så kom hit!

Postat av: Cassandra

se bilder från underkläds-visningen!



cassandramelodie.blogg.se

2008-12-07 @ 15:22:47
URL: http://cassandramelodie.blogg.se/
Postat av: Cassandra

se bilder från underkläds-visningen!



cassandramelodie.blogg.se

2008-12-07 @ 15:22:49
URL: http://cassandramelodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback