"Det var ett jävla flängande på dig"

Välkommen till såpoperan.
Jag funderar många gånger över hur man skiljer verklighet från Dolda kameran-inslag.
Ibland känns inte verkligheten så verklig. Eller äkta.

Men just nu gör det inget.
Jag är glad - och fundersam - men trivs med att vara en rosa elefant.
För det var så jag kallades, med avbrott för samma gamla vitsar som alltid.
Ack, vad jag saknat det.


Idag är det Malmömässa och hejande som gäller.
Pappa kommer inte, så någon bilkörning kan vi glömma.
Har redan avklarat dagens "enda" lektion (då jag skolkar från övriga) och avnjutit bullfrukost med Bulis.
Ska försöka pallra med honom mot Malmö också och visa upp Malin och gänget.
Faktiskt har jag ingen aning om vilka som ställer ut idag. Creepy.
Dessutom kommer jag säkert stöta på en massa gamla vänner och klasskompisar som jag försökt
undvika i flera år.

Blir duschen nu iallafall,
har massor med plugg att göra sen.
Urk.

Ska  man singla slant om saken?

image276

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback