We sure are cute for two ugly people,

I mitt nästa liv ska jag bli en kaktus.
Med en röd stor blomma på.

Dagen började med att Chris bestämde sig för att ge oss ett provdatum,
aktieköp och insikten om att jag började jobba 15.00
Jag som trodde att jag var ledig till helgen. Fan.
Alltså blev det utebliven studietid på sista fotolektionen,
men jag kompenserade det genom att ladda upp två bilder från kokboken (tror jag)
Har jobbat med Klara och Johan iaf, det var helt okej :)
Fick skjuts hem så jag kan inte klaga.

Börjar dock matten om 9 timmar och det suger apa.
Men jag ska skvallra med Mallan så det går nog för sig ändå,
dessutom är redovisningarna framskjutna till efter lovet så det känns rätt bra.
Imorgon blir det Sys och plugg och städ.
Förhoppningsvis blir det mat också - men det återstår att se.
Har hungersnoja och har jobbat en påse lökringar med currydip på jobbet.
Fy emma.

image271 -  men pedo-bear gillar mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback