Välkommen till Grytet.

Jag flyttade in i fredags, och hittills har det funkat helt okej.
Att Björn fått vårt bredband avstängt och ätit upp all min mat,
samt latat sig i sängen hela dagarna är en helt annan sak.

Men det funkar, för det måste funka.

Är hemma hos Mamma och Pappa idag för att tjyva på deras mat, och internet såklart.
Har jobbat arslet av mig med diverse KÖTTLUDER i 4 dagar, och förtjänar några öl ikväll,
i sällskap av Mallan och Fridas crew.

Nyår var som vanligt, helt lagom lyckat, med promenad i högklackat över hela ättekulla,
lite raketer, hysteri på golvet och tivolikö. Jag råkade dessutom kalla Maria för Paparazziluder och fick
ett välförtjänt glas skumpa över huvudet. Att vi sedan spädde på det hela med andra skällsord väckte
föräldern i Billy. "Här finns ju barn!"
Snyggö dök aldrig upp och mina fötter gjorde ont.
Malin kickade dock vid black jack-bordet, där Maria inte helt oväntat fastnade medan jag svepte Rosa Pantern och cider efter cider.
Jag och Maria skapade en egen dans, inte helt olik den som används i "Night at the Roxbury's"
Det bästa var att ingen förstod ironin i kycklingdansen, utan tyckte det var kool.
Maria krossade hjärtan, jag krossade illusioner.

Jag är inte bitter :)

image258

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback