Chubbz <3 Mondo bongo

Jag fick lämna Nutini i fred,
och fann killen med läpparna som är nästan lika bra.

Det har varit en hård vecka med mindre sammanbrott och tårar på jobbet,
efter dödshot och 1000-lappen på taxi, för att avslutas med hets på Max.
Jag kommer aldrig mer att jobba dubbla skift.

Blev nekad jobbet också, då de fann mig "överkvalificerad" och inte godtog min motivation
till att vilja jobba där.

Imorgon har jag ännu ett prov. 13.40.
Går det dåligt kommer jag aldrig att berätta om det.
Går det bra så kommer det att slinka ur mig när jag återvänder från Malmö.

För tillfället är det mjukisdans och städning som gäller.
Baby Bash . Suga suga, en gammal favorit.

Min lägenhet är fan klar - så hälsa på nu.
Bara det på väggarna som ska upp, samt en tvbänk och tv, som får vänta till nästa lön.

Tills dess är mina chubbycheeks på vift.
catch-up på hampan snart?

Puss & Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback