Darliest Darling,

det är en hård värld vi lever i.
Dagarna spenderas på en svettig returavdelning,
i gott sällskap med Robin och Antonia, tilltittning av Linda och rökpauser med Sofie och Bobo.
Imorgon är ännu en dag,
sen blir det "utvecklingssamtal" med min andra chef, och Cherrys distriktschef.
- Har jag gjort något fel? Vevat för mycket kanske, eller bara legat med krogpersonalen?
Det har jag dock aldrig hört någon klaga på tidigare.

Har lagat mat för första gången i mitt kök ikväll.
Det blir lunch för mig och Bobs imorgon,
och det är möjligt att jag lagar mat fler gånger..
Nu när jag vet hur köksfläkten fungerar och är fattig som en lus.
- Räkningarna är betalda och jag ligger 1000 back. Om inte 5000.

Blir tre löner nästa månad iallafall, 15:e och 25:e. Tacka gudarna för det,
eller mitt slitande arsle.
Ska försöka få hit en fläkt imorgon så jag slipper vakna blöt av mardrömmar.
Nu ska jag upp om 7,5 timme, så det blir att kravla mot das Bett.

Är ledig på fredag - dejta mig.

Puss, kaerlek.

Alla borde ha ett lammkött som skickar söta sms - inte för att få dig i säng, utan för ett enkelt leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback