En kaotisk dag,

migränen från inatt släppte aldrig, inte heller illamåendet.
Jag försov mig från min sjukanmälan och hoppades på att det skulle bli bättre.
Det blev det inte.

Dagen har kantats av tårar, matbrist och besvikelse.
Tack till de som ställde upp, diss till min chef som åter igen svek.
Jag har pratat med distriktschefen i en timme idag,
och han ser inte gärna att jag lämnar min plats, men förstår mig.

Ska ta mig in till Max imorgon - inte för att jobba, utan för att förklara och ta bort mina pass.
Jag måste bli människa igen, och det blir jag aldrig där.

Nu ska jag försöka äta lite, och få behålla det.
Imorgon blir bättre - får kanske ringa Vatnaland om de kräver sjukintyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback