Firefox är guld

Äntligen kan jag logga in igen och slipper sura för att jag inte kan gnälla offentligt om mitt
miserabla liv. :D

Halva veckan är avklarad och 4 jobbpass återstår.
Fick en söndag med mys och en varning på Max.
Japp, Emma är numera klassad som en mindervärdig halvkriminell.
Men det gör mig inget, det gav mig bara mer skinn på näsan.

Det har varit en intressant vecka i övrigt, med mordhot, usel utdelning och en hög dos av ensamhet.
Tillbringade veckans lediga dag med min bror, i hans flyttmisär, med en tv.
Jag har verkligen saknat en tv.
Låg och kollade dokusåpor hela dagen, tills plikten kallade för jobb.

Sen dess har dagarna gått ut på jobbande och några timmars sömn.
Faktiskt 13 timmars sömn, och en evig längtan efter mer.

Mamma och pappa kom och hälsade på idag,
och björn ringde för att bara prata. Han var också ensam.
Även i mina drömmar gör det sig påmint, då jag senast inatt drömde om sjungande grönsaker,
lika bisarrt som scenen med sjungande huvud i "8 huvud och en sportsbag"
Evve tyckte att jag var schizofren, och måhända fallet vara så.

Veckans lediga dag är torsdag, en dag med guldkant.
Ska försöka hinna träffa mina små pärlor, eventuellt träna, fika och avsluta med öl/utgång eller film hos björn.
Förslag är dock fortfarande välkomna, då min budget inte riktigt tillåter utgång förrän nästa vecka,
då jag även då tagit ledigt på torsdagen för att kunna fyllna till ordentligt, och inviga årets hbg-festival.
- Änsålänge består sällskapet av mig och Sara.

Pappa kommer och spikar i väggarna imorgon, och mamma får göra kaffe.
Alltså borde jag sova, för det innebär att jag inte kan sova tills bussen till Hyllinge går.
Dagen får avslutas med;

Jamie T - If you got the money

Eeååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback